James Arthur - Naked

Hey, you there
Can we take it to the next level, baby, do you dare?
Don't be scared
'Cause if you can say the words, I don't know why I should care
嘿 親愛的妳
我們可以變得更好的 寶貝 妳願意為了我勇敢嗎
不要害怕
如果妳願意說出來   我想我就能放心了

 
'Cause here I am, I'm givin' all I can
But all you ever do is mess it up
Yeah, I'm right here, I'm tryin' to make it clear
That getting half of you just ain't enough

因為我就在這 付出我的所有
但是妳從來就只會把這段關係搞砸
是啊 我就在這 試著清楚的告訴妳
我無法滿足自己對妳一知半解 
I'm not going to wait until you're done
Pretending you don't need anyone
I'm standing here naked (naked, naked)
I'm standing here naked (naked, naked)
I'm not gonna try 'til you decide
You're ready to swallow all your pride
I'm standing here naked (naked, naked)
I'm standing here naked (naked, naked)

我不會在這一直等妳準備好
我會無視妳的需要
我毫無保留的站在這(毫無保留的)
我赤裸裸般地站在這(赤裸般的)
在妳做出決定前我不會再去嘗試
妳準備好吞下妳所有的自尊
我毫無保留的站在這(毫無保留的)
我赤裸裸般地站在這(赤裸般的)
Hey, get out
I've got nothin' left to give for you give me nothin' now
Read my mouth
If you ever want me back, then your walls need breakin' down

嘿 妳走吧
我已經一無所有 因為妳從來就沒給過我任何東西
我清楚地告訴妳
如果妳想挽回我 那妳需要卸下妳的心防
'Cause here I am, I'm givin' all I can
But all you ever do is mess it up (all you ever do is mess it up)
Yeah, I'm right here, I'm tryin' to make it clear
getting half of you just ain't enough

因為我就在這 付出我的所有
但是妳從來就只會把這段關係搞砸(妳只會搞砸)
是啊 我就在這 試著清楚的告訴妳
我無法滿足自己對妳一知半解 
I'm not going to wait until you're done
Pretending you don't need anyone
I'm standing here naked (naked, naked)
I'm standing here naked (naked, naked)
I'm not gonna try 'til you decide
You're ready to swallow all your pride
I'm standing here naked (naked, naked)
I'm standing here naked (naked, naked)

我不會在這一直等妳準備好
我會無視妳的需要
我毫無保留的站在這(毫無保留的)
我赤裸裸般地站在這(赤裸般的)
在妳做出決定前我不會再去嘗試
妳準備好吞下妳所有的自尊
我毫無保留的站在這(毫無保留的)
我赤裸裸般地站在這(赤裸般的)
I wanna give you everything
I wanna give you everything
I wanna give you everything
I wanna give you everything

我想為妳付出我的所有真心
我想為妳付出我的所有
我想為妳付出我的所有真心
我想為妳付出我的所有
I'm not going to wait until you're done
'Cause you pretended you don't need anyone
'Cause you see that I'm naked (naked, naked)
Oh, you see that I'm naked (naked, naked)
I'm not going to try 'til you decide
You're ready to swallow all your pride
I'm standing here naked (naked, naked)
I'm standing here naked (I'm standing) (naked, naked)

我不會在這一直等妳準備好
因為妳假裝妳不需要任何人不是嗎
因為妳知道我毫無保留的等著妳(毫無保留的)
我赤裸裸般地站在這(赤裸般的)
在妳做出決定前我不會再去嘗試
妳準備好吞下妳所有的自尊
我毫無保留的站在這(毫無保留的)
我赤裸裸般地站在這(我站在這)(赤裸般的)

 
I'm standing
I'm standing here
我站在這
我就在這
作詞/作曲:James Arthur / Johan Carlsson / Max Martin / Savan Kotecha
《Naked》歌詞 © Sony/ATV Music Publishing LLC
arrow
arrow

    Rosie 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()