close

Machine Gun Kelly - At My Best feat. Hailee Steinfeld

 

I wrote this song as a message for help
我寫了這首歌做為幫助的訊息
On behalf of anybody finding theyself
為了那些尋找自我的人
I wrote this letter to numb your pain
我寫了這首歌來麻木你的痛苦
'Cause everyday I wake up I'm feeling the same 
因為我每天醒來也和你們有相同的感覺
I got issues just like you got issues
我有我的問題 就像你也有你的問題
I been hurt I seen scar tissue
我被傷害過 見過那些疤痕
If I show you would you run away
如果你看到我的傷疤 你是否會逃離

 

Do I gotta hide 'em for you to wanna stay
我要隱藏那些傷疤讓你留下嗎
Do I even need you, should I leave you
我要離開你就算我需要你嗎
Do I gotta be you, just to please you
我要變得跟你一樣只為了討你開心嗎
Do I say I'm all good, when I bleed you
我要說我很好 當我心疼你嗎
Do my heart, quit tearing mine apart
我的心快要將我分裂了嗎

 

I shout, I swear, I get angry, I get scared
我大叫 我罵髒話 我生氣 我嚇到
I fall, I break, promise I'mma make for mistakes
我墜落 我破碎 我會做錯事
But if you can't take me at my worst
但如果你在我最糟的時候不能陪著我
You don't deserve me at my best
你不值得最好的我

 

Got to keep it going, got to keep my head up, uh
我將會抬頭挺胸繼續前進
Got to keep it going, got to keep my head up, uh 
我將會抬頭挺胸繼續前進
Got to keep it going, got to keep my head up cause life is about, aight check this out  
我將會抬頭挺胸繼續前進 因為這就是人生 來吧

 

Life is about making mistakes
人生就是在錯誤中成長
It's also about trying to be great  
也關於如何變得更好
Do not let failure scare you away
不要讓失敗把你嚇跑
I know you fed up, you fuck it up
我知道你受夠了 你搞砸了
It's all in us, I can speak about 'cause I did it (true)  
我們都一樣 我敢說是因為我也一樣 (真的)
Ladies and gentlemen here's the exhibit
女士先生讓我來向你們展示
It's my life look a little closer you could see the highlight
這是我的人生 靠近一點看你就會看到我的光彩
Gold ain't always golden but I told 'em
黃金不會永遠閃閃發光 但是我告訴你們
Look at all the years I've been waiting for a moment
看看這些年 我一直在等那個時刻
Shed a lot of tears just to smile in the morning
那些流過的淚只為了在一天的開始就能微笑
Tell me could you love me, tell me could you love me
告訴我你會愛我嗎 你會愛我嗎
Tell me could you love me if I told you why
如果我告訴你為什麼 告訴我你會愛我嗎

 

This song's for anybody, yeah
這首歌獻給任何一個人
Who feels like I did
每個像我一樣的人
Never the cool kid
不是給那些很酷的人
This song's for anybody 
這首歌獻給任何一個人
Who fought their way through
那些為自己奮鬥過的人
Always remain true
永遠保持真誠
This song's for anybody 
這首歌獻給任何一個人
The one's who trying to get it
那些為了目標努力的人
The one's who dreaming and live it
那些有夢 踏實的人
This song's for anybody 
這首歌獻給任何一個人
This song, this song, this song, this song
這首歌 獻給你們

 

I shout, I swear, I get angry, I get scared 
我大叫 我罵髒話 我生氣 我嚇到
I fall, I break, promise I'mma make for mistakes 
我墜落 我破碎 我會做錯事
But if you can't take me at my worst  
但如果你在我最糟的時候不能陪著我
You don't deserve me at my best 
你不值得最好的我

 

Got to keep it going, got to keep my head up, uh 
我將會抬頭挺胸繼續前進
Got to keep it going, got to keep my head up, uh 
我將會抬頭挺胸繼續前進
Got to keep it going, got to keep my head up cause life is about 
我將會抬頭挺胸繼續前進 因為這就是人生 

 


第一次嘗試翻譯,有錯誤歡迎大家指正,謝謝大家

歌詞來源 www.azlyrics.com

arrow
arrow

    Rosie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()